Darčekový balíček Moje materstvo

Príprava na materstvo je náročná. Pre všetky tehotné mamičky v 6. mesiaci sme pripravili balíček Happy Baby – Moje materstvo. Môžete si tak vyskúšať rôzne výrobky, ešte predtým, než sa vaše bábätko narodí.

Ako balíček Happy Baby – Moje materstvo získať?

Balíček si môžete rezervovať na našom rezervačnom webe www.chcemsvojbox.sk. Z pohodlia vášho domova si vyberte vyzdvihnutie balíčka u vášho gynekológa alebo v niektorom z našich alternatívnych distribučných miest. Balíček potom pre vás bude pripravený približne v 6. mesiaci tehotenstva.

Rezervujte si radšej balíček už pred 20. týždňom tehotenstva. 

Rezervovať balíček na www.chcemsvojbox.sk

Čo všetko balíček Happy Baby – Moje materstvo obsahuje?

Obsah balíčka sa líši podľa regiónu aj podľa obdobia. Vždy sa ale snažíme mamičkám prinášať čo najviac vzoriek. Balíček môže byť v podobe igelitovej tašky alebo papierovej krabice.

 

Pozrite si rozbalenie nášho balíčka Happy Baby – Moje materstvo

Zdieľajte
  1. Monika M.

    Dobrý večer objednala som si balíček moje materstvo v 6mesiaci a ešte mi nič neprišlo bola som dneska u gynekologičky a sestrička mi povedala že oni to vraj neobjednávaju že vraj dakde inde.Meno gynekologičky je Dana Defuria dakujem pekne.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, pani lekárka balíčky dostala minulý mesiac. Musí ich mať dostatok, je možné, že nepochopila, aký balíček myslíte. Balíček nie je konkrétne na vaše meno. Opýtajte sa na balíček Moje materstvo od HappyBaby 🙂

  2. Michaela R.

    To, žiaľ, nemám ako zistiť. Ale bol normálne zalepený, neotvorený a bola v ňom len plienka. Každopádne, načo si to objednávame/rezervujeme, keď by to mala robiť sestrička? To potom nie je možné sa k nemu dostať. Alebo, vedeli by Ste v tom nejako poradiť? Ďakujem za odpoveď.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, balíčky si rezervujete preto, aby ste ho skutočne dostali a sme mali prehľad, ktorému lekárovi je potrebné zavolať, či má balíčkov dostatok, podľa počtu rezervácií. V minulosti sa stalo, že v balíčkov bola dočasne iba jedna plienočka, ale momentálne je tam toho viac. Napíšte, prosím vás na office@happybaby.sk túto informáciu, že ste mali v balíčku iba jednu plienku, zavolá gynekológovi a pošle mu balíčky, ktoré sú plnšie, s tým, že sa dohodnete, že balíček vám gynekológ následne vydá znovu.

  3. malajuha@gmail.com

    Dobry den, musim vyjadrit svoje sklamanie.. balicek som si u Vas rezervovala uz 2x… neprislo mi nic.. ani potvrdenie o rezervacii, ani SMS, ani balicek… je to skoda, celkom som sa nan tesila a urcite nie som jedina… Dakujem

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, balíček príde k vášmu gynekológovi, nechodí na konkrétne meno. Môžem vedieť, ako sa volá váš gynekológ? Ďakujem

      1. malajuha@gmail.com

        Dobry den, cez stranku sa objednava na meno a zadava sa aj telefonne cislo, kam ma prist SMS, ked balicek dorazi…. dakujem, meno doktorky je MUDr. Dubekova, ZS Fedinova, BA… no rodim uz o 3 tyzdne.. tak uz ho asi teda prenecham inym mamickam….

        1. mamička Vlasta

          Dobrý deň, pokiaľ mám informácie, sms naspäť nechodí. Vyplňujete to hlavne kvôli tomu, aby ste vedeli, že s nami váš gynekológ spolupracuje, prípadne vám to navrhne alternatívne miesto, kde sa dá balíček získať. Na konkrétne meno to nechodí, ale na základe vašej objednávky vieme, aj vy, že gynekológ by mal mať balíčkov dostatok. A hlavne sa viete preukázať sestričke, že na balíček máte nárok a viete aj v akom termíne 🙂 Pani doktorka má balíčkov dostatok, nedávno jej opäť prišli, môže vám ho vydať aj spätne.

  4. Michaela R.

    Dobrý deň. Balíček Moje materstvo som si na Vašej stránke rezervovala. Prišla mi odpoveď, že 11.11. hi budem mať u svojho gynekológa a že budem upozornená aj SMS. Tá mi neprišla, ale na kontrole som sa spýtala, či tam už náhodou balíček nie je. A boal som veľmi sklamaná, keď mi sestrička povedala, že raz z čas príde kuriér, nechá tam 20 balíčkov (nie na meno) a tých potom nie je dosť pre všetky mamičky, ktoré si ho rezervovali. Mala tam však posledný, a tak mi ho dala. A čo bolo v ňom??? JEDNA PLIENKA!!! To ma veľmi sklamalo. Všade píšete, že tam sú vzorky (množné číslo) rôznych produktov podľa regiónu. Ale aj sestrička mi potvrdila, že tam je vždy lej jedna plienka.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň Michaela, balíčky nechodia na konkrétne meno. Balíčky si vždy objednáva sestrička podľa toho, koľko uzná za vhodné, nie sme to my, kto im určí počet, koľko ich dostanú. A v balíčku určite momentálne nie je iba plienka, nachádza sa v ňom voda Rajec, vzorka Bubchen kozmetiky, vzorka Libenaru, vzorka Sanytolu a plienka. Je možné, že ste dostali starší balíček?

Zabudnuté heslo

Prihlásenie

Ukladám zmeny Odosielam
Uložené Hotovo
Došlo k chybe Došlo k chybe