Darčekový balíček Moje materstvo

Príprava na materstvo je náročná. Pre všetky tehotné mamičky v 6. mesiaci sme pripravili balíček Happy Baby – Moje materstvo. Môžete si tak vyskúšať rôzne výrobky, ešte predtým, než sa vaše bábätko narodí.

Ako balíček Happy Baby – Moje materstvo získať?

Balíček si môžete rezervovať na našom rezervačnom webe www.chcemsvojbox.sk. Z pohodlia vášho domova si vyberte vyzdvihnutie balíčka u vášho gynekológa alebo v niektorom z našich alternatívnych distribučných miest. Balíček potom pre vás bude pripravený približne v 6. mesiaci tehotenstva.

Rezervujte si radšej balíček už pred 20. týždňom tehotenstva. 

Rezervovať balíček na www.chcemsvojbox.sk

Čo všetko balíček Happy Baby – Moje materstvo obsahuje?

Obsah balíčka sa líši podľa regiónu aj podľa obdobia. Vždy sa ale snažíme mamičkám prinášať čo najviac vzoriek. Balíček môže byť v podobe igelitovej tašky alebo papierovej krabice.

 

Pozrite si rozbalenie nášho balíčka Happy Baby – Moje materstvo

Zdieľajte
  1. Zuzana K.

    Dobrý deň, zaregistrovala som sa na vašej stránke a včera v poradni u MUDr. Mokráša v Dubnici nad Váhom som sa pýtala na balíček Moje materstvo, ale že žiadne balíčky nemajú. Budú ešte doručené do ordinácie? Alebo ako by som sa inak vedela dostať k balíčku?
    Ďakujem veľmi pekne

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, balíčky chodia lekárovi pravidelne. Je možné, že už ich nemá momentálne, poprosím kolegu, aby mu zavolal 🙂

  2. Júlia H.

    Dobry den.
    Je potrebne si balicek objednat alebo ho automaticky dostaneme, ked som dostala aj prvy balicek s doskami?
    Dakujem

  3. Ľudmilka

    Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či je možné získať balíček Moje materstvo aj keď mám gynekológa v zahraničí?
    Ďakujem za odpoveď.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, to bohužiaľ nepôjde. Skúste zistiť, či balíčky nie sú aj tam, kde momentálne žijete. V Európe nás je viac 🙂

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, veľmi záleži od lekára či sestričky, kedy balíček mamičkám dá. Ale ideálne na začiatku 3. trimestra.

  4. Adela T.

    Dobrý deň! Ja som sa zaregistrovala ešte v 12.týždni,zatial mi žiaden balíček neprišiel. Keď som sa chcela prihlásiť na stránku,tak sa nedalo,takže som sa zaregistrovala ešte raz(aby som vedela aspoň napísať tento komentár).Už som v 7.mesiaci, balíček už asi nedostanem 🙁 Len nechápem potom prečo sa registrovať,prečo zadávať osobné údaje,ako tel.číslo atď keď mi nedajú vedieť,a prečo ich mám zadávať ak môj balíček možno rozdajú niekomu inému??

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, na základe registrácie vieme, koľko zhruba daný lekár potrebuje balíčkov. Občas sa stane, že sestrička na balíček pozabudne. Budete taká láskavá a opýtate sa sestričky, prosím vás? Registráciou zároveň získavate prístup do rôznych súťaží a testovaní rôznych produktov zdarma, ktoré u nás bežia na webe. Ak ste teda nedostali od lekára ani jeden balíček, napíšte nám prípadne meno gynekológa, my sa mu ozveme, či mu počet balíčkov stačí.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, pani doktorka spolupracuje. Balíčky ale objednávala už dosť dávno, poprosím kolegu, aby sa jej ozval, či má dostatok.

  5. ebruchterova@gmail.com

    Dobrý deň, dnes som sa pýtala sestričky na balíček Moje materstvo, začínam 8my mesiac a balíček ste vraj ešte neposlali. Prosím o nápravu, Ladislav Urban, gyn. Ambulancia PRO LIFE SRo Komárno. Dakujem

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, pán doktor dostal balíčky určite. V databáze vidím, že si ich objednal v novembri, takže ich už určite musí mať v ordinácii. Balíček nepríde na vaše meno 🙂

        1. mamička Vlasta

          Dobrý deň, a opýtali ste sa setričky, prosím vás? Možno iba pozabudli. Balíčky posielame lekárom podľa ich požiadaviek.

  6. Lu

    Dobrý deň, balíček Moje materstvo som objednávala keď som bola v 6tom mesiaci, uz som v 9tom a stále neprišiel. Prosím o info, MUDr. Marián Špila, ďakujen

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, pán doktor má balíčky v ordinácii určite. Ide o fialovo-ružovp taštičku, volá sa Moje materstvo. Opýtajte sa sestričky, prosím vás.

  7. Martina K.

    Dobrý deň, chcem sa spýtať na balíček moje materstvo nakoľko som si ho rezervovala, ale stále ho nemám patrím k MuDr. Oravcovej len tam o ňom nevedia. Ďakujem pekne za odpoveď.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, neviem, ktorú Dr. Oravcovú myslíte, v databáze mám dve (Žilina, Stará Turá). Obidve ale balíčky dostávajú, naposledy koncom roka 2018. Rezerváciou balíčky my zisťíme, či má daná lekárka balíčkov dostatok. Balíček nechodí na vaše meno. Ide o dva balíčky Moje tehotenstvo, ktorý dostanete zrhuba v 12. týždni a druhý balíček Moje tehotenstvo, ktorý by mali dávať na začiatku 3. trimestra.

      1. Martina K.

        Dobrý deň, patrím do Žiliny k pani doktorke skúsim sa jej spýtať ešte raz lebo zatiaľ som nedostala nič. Ďakujem Vám za odpoveď prajem pekný deň.

  8. Soňa U.

    Dobrý deň prajem. Balíček moje materstvo rezervovala som si už dávnejšie, ale nedostala som ho. Môj lekár o žiadnom balíčku nevie. Igor Niroda. Ďakujem za skorú odpoveď

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, balíček pán doktor má určite v ordinácii, prišli mu v novembri. Balíček si vy objednávate a my na základe toho vieme, koľko balíčkov má lekár v ordinácii a koľko potrebuje. Nie je na vaše meno.

  9. Veronika M.

    Dobry den prajem. Balicek moje materstvo som si rezervovala uz davnejsie a volala som aj pani doktorke ale o ziadnom balicku sedtricka nevie. Mudr. Janegova

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, táto objednávka balíčka slúži pre nás ako informácia, aby sme vedeli, koľko balíčkov bude lekár potrebovať a aby mal dostatok v ordinácii. Balíček nechodí na vaše meno a ide o balíček Moje materstvo, ktorý majú v orcinácii. Opýtajte sa sestričky, prosím vás 🙂

      1. Veronika M.

        Dobrý deň, ďakujem Vám za odpoveď. Viem, že to nie je objednávka na meno. Sestrička mi však povedala, že žiadny balíček Moje materstvo pre mňa nemá :-(. Už neviem čo robiť. 18.1. mám ísť na ďalšiu kontrolu budem sa pýtať opäť. Snáď sa to podarí a Váš balíček dostanem. Prajem všetko dobré v novom roku, hlavne veľa zdravia. Krásny deň prajem 🙂

        1. mamička Vlasta

          Dobrý deň, Veronika, pani doktorka ale určite balíčky má u seba. Balíček je v takej fialovo-ružovej taštičke. Nedala vám ho náhodou spolu s prvým balíčkom Moje tehotenstvo?

          1. Veronika M.

            Dobrý deň prajem, prvý balíček moje tehotenstvo som asi ani nedostala…len nejaké brožúrky a tehotenské dosky. Teraz v piatok sa zase opýtam a dám Vám vedieť. Ďakujem

          2. mamička Vlasta

            Prvý balíček sú tehotenské dosky práve a súčasťou je publikácia MOje tehotenstvo, ktorá vám podá informácie o vašom tehotenstve 🙂 Druhý balíček je taštička, v ktorej sa nachádzajú vzorky, voda a pod.

          3. Veronika M.

            Krásny deň prajem, balíček som v piatok dostala :-), som veľmi rada. Moc Vám ďakujem

          4. mamička Vlasta

            Dobrý deň, ďakujeme za spätnú väzbu. Prajeme krásny deň 🙂

  10. Diana U.

    Dobry den. Uz som v 8.mesiaci a balicek som este nedostala. Tehotenske dosky som dostala v 3.mesiaci od pani gynekologicky MUDr.Sojakovej. Mam sa jej spytat,ci uz je neskoro? Dakujem

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, pani doktorka má balíčky v ordinácii, prišli jej minulý mesiac, určite sa opýtajte, možno na vás iba pozabudli 🙂

  11. Monika M.

    Dobrý večer objednala som si balíček moje materstvo v 6mesiaci a ešte mi nič neprišlo bola som dneska u gynekologičky a sestrička mi povedala že oni to vraj neobjednávaju že vraj dakde inde.Meno gynekologičky je Dana Defuria dakujem pekne.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, pani lekárka balíčky dostala minulý mesiac. Musí ich mať dostatok, je možné, že nepochopila, aký balíček myslíte. Balíček nie je konkrétne na vaše meno. Opýtajte sa na balíček Moje materstvo od HappyBaby 🙂

  12. Michaela R.

    To, žiaľ, nemám ako zistiť. Ale bol normálne zalepený, neotvorený a bola v ňom len plienka. Každopádne, načo si to objednávame/rezervujeme, keď by to mala robiť sestrička? To potom nie je možné sa k nemu dostať. Alebo, vedeli by Ste v tom nejako poradiť? Ďakujem za odpoveď.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, balíčky si rezervujete preto, aby ste ho skutočne dostali a sme mali prehľad, ktorému lekárovi je potrebné zavolať, či má balíčkov dostatok, podľa počtu rezervácií. V minulosti sa stalo, že v balíčkov bola dočasne iba jedna plienočka, ale momentálne je tam toho viac. Napíšte, prosím vás na office@happybaby.sk túto informáciu, že ste mali v balíčku iba jednu plienku, zavolá gynekológovi a pošle mu balíčky, ktoré sú plnšie, s tým, že sa dohodnete, že balíček vám gynekológ následne vydá znovu.

  13. malajuha@gmail.com

    Dobry den, musim vyjadrit svoje sklamanie.. balicek som si u Vas rezervovala uz 2x… neprislo mi nic.. ani potvrdenie o rezervacii, ani SMS, ani balicek… je to skoda, celkom som sa nan tesila a urcite nie som jedina… Dakujem

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň, balíček príde k vášmu gynekológovi, nechodí na konkrétne meno. Môžem vedieť, ako sa volá váš gynekológ? Ďakujem

      1. malajuha@gmail.com

        Dobry den, cez stranku sa objednava na meno a zadava sa aj telefonne cislo, kam ma prist SMS, ked balicek dorazi…. dakujem, meno doktorky je MUDr. Dubekova, ZS Fedinova, BA… no rodim uz o 3 tyzdne.. tak uz ho asi teda prenecham inym mamickam….

        1. mamička Vlasta

          Dobrý deň, pokiaľ mám informácie, sms naspäť nechodí. Vyplňujete to hlavne kvôli tomu, aby ste vedeli, že s nami váš gynekológ spolupracuje, prípadne vám to navrhne alternatívne miesto, kde sa dá balíček získať. Na konkrétne meno to nechodí, ale na základe vašej objednávky vieme, aj vy, že gynekológ by mal mať balíčkov dostatok. A hlavne sa viete preukázať sestričke, že na balíček máte nárok a viete aj v akom termíne 🙂 Pani doktorka má balíčkov dostatok, nedávno jej opäť prišli, môže vám ho vydať aj spätne.

  14. Michaela R.

    Dobrý deň. Balíček Moje materstvo som si na Vašej stránke rezervovala. Prišla mi odpoveď, že 11.11. hi budem mať u svojho gynekológa a že budem upozornená aj SMS. Tá mi neprišla, ale na kontrole som sa spýtala, či tam už náhodou balíček nie je. A boal som veľmi sklamaná, keď mi sestrička povedala, že raz z čas príde kuriér, nechá tam 20 balíčkov (nie na meno) a tých potom nie je dosť pre všetky mamičky, ktoré si ho rezervovali. Mala tam však posledný, a tak mi ho dala. A čo bolo v ňom??? JEDNA PLIENKA!!! To ma veľmi sklamalo. Všade píšete, že tam sú vzorky (množné číslo) rôznych produktov podľa regiónu. Ale aj sestrička mi potvrdila, že tam je vždy lej jedna plienka.

    1. mamička Vlasta

      Dobrý deň Michaela, balíčky nechodia na konkrétne meno. Balíčky si vždy objednáva sestrička podľa toho, koľko uzná za vhodné, nie sme to my, kto im určí počet, koľko ich dostanú. A v balíčku určite momentálne nie je iba plienka, nachádza sa v ňom voda Rajec, vzorka Bubchen kozmetiky, vzorka Libenaru, vzorka Sanytolu a plienka. Je možné, že ste dostali starší balíček?

Zabudnuté heslo

Prihlásenie

Ukladám zmeny Odosielam
Uložené Hotovo
Došlo k chybe Došlo k chybe