Päť tipov a trikov ako získať stratenú motiváciu

Keď ste mamou, je tu stále niečo, čo vás môže od športu odrádzať. Medzi okamihmi, kedy deti jedia a spia, často na vlastné potreby neostáva príliš veľa času. Človek sa veľmi rýchlo ocitne na klesajucej špirále: Nedostatok pohybu oslabuje imunitný systém a vedie k tomu, že sa cítite unavene a nevyrovnane. Tu vám ponúkneme päť tipov a trikov, ktoré vám môžu pomôcť znovu získať stratenú motiváciu.

1. Ranné vtáča ďalej doskáče

Naplánujte si vašu športovú aktivitu na ráno alebo na skoré popoludnie. V tomto okamihu je miera motivácie najvyššia. Okrem toho vám v priebehu dňa často pribudnú ďalšie úlohy, s ktorými ste nepočítali. Plánovaný tréning by sa tak na zozname priorít mohol posunúť až na spodné miesto.

2. Termín tréningu si zaznamenajte do svojho diára.

Tým, že termín budete mať zapísaný v kalendári, lepšie skoordinujete svoje ďalšie termíny a budete menej v pokušení preložiť športovú aktivitu na inokedy.

3. Športujte spoločne s priateľmi

Dohodnite sa s priateľmi na termíne, kedy pôjdete spoločne športovať – potom pre vás nebude také jednoduché termín zrušiť. Ďalšou alternatívou je, že sa pripojíte k niektorej tréningovej skupine. Toto vás tiež záväzne pozitívne navnadí získať stratenú motiváciu. Dôležité je, aby vám vaše športové nasadenie vydržalo aspoň po dobu troch mesiacov! Po uplynutí tejto doby vám už nebude pripadať také ťažké vaše predsavzatie dodržať.

4. Stanovte si realistický cieľ

Na motiváciu je podstatné, aby ste vašim tréningom dali zmysel a aby ste váš cieľ nestratili z očí. Môžete sa napríklad prihlásiť na bežecké preteky organizované vo vašom okolí.

5. Noste oblečenie, v ktorom sa cítite dobre

Zvoľte si na váš tréning akékoľvek oblečenie, ktoré nosíte rada. Vaša chuť, predviesť sa ako športovkyňa, bude o to väčšia.

Uvedomte si, že športom utužujete svoje zdravie – hlavne tréning na čerstvom vzduchu robí vášmu telu dobre. Doplníte si pritom svoju dennú dávku vitamínu D, posilníte váš imunitný systém, a zároveň si tým zlepšíte náladu. Po športe budete mať naviac menšiu potrebu konzumovať potraviny, po ktorých sa priberá, čo vašej postave iba prospeje. Pravidelný pohyb ďalej zlepšuje kvalitu spánku, takže sa napriek prerušovaným nociam s vaším bábätkom budete cítiť viac fit.

Zdieľajte
Mamy v pohodeMamy v pohodereklama

Zabudnuté heslo

Prihlásenie

Ukladám zmeny Odosielam
Uložené Hotovo
Došlo k chybe Došlo k chybe