Novorodeniatka majú niekoľkokrát tenšiu pokožku ako dospelí, navyše, veľmi citlivú na zmeny a rôzne chemikálie. To je dôvod, prečo si vyžaduje väčšiu hydratáciu a ochranu pred vonkajšími vplyvmi už od prvého dňa. A začať by sme mali už pred narodením výberom vhodného pracieho prášku. Poďme teda podrobiť testovaniu pracie kapsule Persil Discs 4v1 Sensitive, ktoré sú určené pre citlivú pokožku. Nás bude zaujímať, čo naň povedia ďalšie mamičky.
Hypoalergénny parfum nedráždi pokožku a prepožičia vašim veciam jemnú, veľmi decentnú vôňu Aloe Vera. Podobne ako ostatné výrobky z radu Persil, dokáže aj tento odstrániť škvrny, a zároveň byť šetrný k vláknam vášho oblečenia.
Persil – prvý prací prostriedok tohto typu v histórií
O tom, že Persil je expert na pranie bielizne, určite viete. Možno ale netušíte, že je na trhu už viac ako stovku rokov. Úžasné, že? Bol vyvinutý v roku 1907 ako prvý prací prostriedok súčasného typu. Odvtedy sa sústreďuje na výkon a pohodlnosť tak, aby spĺňal naše náročné požiadavky. Persil šiel vždy s dobou a reagoval na potreby spotrebiteľov. V priebehu rokov pridal do svojho repertoáru gél a pracie kapsule. A tie najnovšie máte teraz možnosť vyskúšať.
Inovatívne štvorkomorové Persil Discs 4v1
Najnovším výsledkom úsilia o neustály pokrok a inovácie sú práve štvorkomorové Persil Discs 4v1. Perfektne odstraňujú škvrny, oblečenie prevoňajú, rozžiaria, a starajú sa o jeho vlákna. Podľa výskumu nemeckého Allensbachského inštitútu pre verejnú mienku je Persil vnímaný spotrebiteľmi ako značka, ktorá: “V sebe snúbi prací výkon, špičkovú kvalitu a trendovosť.”
Testujte inovatívny Persil Discs 4v1
30 z vás bude mať možnosť dopriať sebe aj deťom to najšetrnejšie pranie s Persil Discs 4v1. Persil je č. 1 na Slovensku v segmente pracích prostriedkov pre citlivú pokožku *.
Ako bude prebiehať testovanie?
- Na konci 02/2022 vyberieme z prihlásených mamičiek 30, ktoré budú mať príležitosť testovať. Pošleme im Persil Discs 4v1 na testovanie.
- Na sociálnych sieťach (v skupinke Mamičky Happy Baby a na Instagrame) nám dajú vedieť, keď im produkty prídu. Počas testovania nás na sociálnych sieťach budú priebežne informovať, aké majú skúsenosti.
- Začiatkom 04/2022, im pošleme na mail krátky online dotazník, ktorý nám do 2 dní od doručenia vyplnia, aby sme tak mohli všetky ich postrehy tlmočiť spoločnosti, vďaka ktorej mali možnosť produkt testovať.
Ak s vyššieuvedeným súhlasíte vyplňte nasledovnú prihlášku do testovania.
Prihláška do testovania
V tomto dotazníku neexistujú správne, ani nesprávne odpovede. Dôležite je len to, aby boli odpovede pravdivé.

* Č. 1 v hodnote predajov na celom trhu SR, na základe reportovaných dát spoločnosti Nielsen RMS pre kategóriu detergentov, segment Sensitive, za 12-mesačné obdobie končiace v 03/2021.
Publikováno: 1. 2. 2022